PASUL 1 – CEREREA DE REZERVARE
Trimiteti cererea ferma pe mail/fax, care trebuie sa contina:
- numele si prenumele complete;
- datele de nastere ale copiilor (daca este cazul);
- perioada solicitata ;
- hotelul, dispozitia pe camere a persoanelor;
- datele de facturare (CNP, serie, nr BI/CI, adresa de corespondenta, email);
- un nr. de telefon
PASUL 2 – PROCESAREA CERERII DE REZERVARII
In cele ce urmeaza noi o sa verificam disponibilitatea, o sa facem rezervarea , va vom trimite confirmarea si Factura Proforma, precum si Contractul de prestari servicii insotit de Bonul de Comanda,
PASUL 3 – PLATA
Dvs achitati contravaloarea sejurului conform Facturii Proforme intr-unul din conturile noastre deschise la Unicredit Tiriac Bank, trimiteti ordinul de plata pe fax, sau scanat pe mail
Rezervarile se fac numai cu plata unui avans minim de 25% din valoarea pachetului de servicii turistice, urmand ca plata integrala sa se faca cu cca 2-3 saptamani inaintea plecarii , Daca rezervarea beneficiaza de reducere Early booking plata finala se va face pana la termenul impus de aceasta reducere.
PASUL 4 – EMITEREA DOCUMENTELOR
Dup ce plata a fost facuta integral noi va trimitem prin posta/email documentele de calatorie (Vouchere, Factura Fiscala s.a.)
PASUL 5 – VACANTA PLACUTA!
Dorim sa va aducem la cunostiinta ca disponibilitatea camerelor se modifica de la o zi la alta, de aceea este in avantajul dumneavoastra sa luati o hotarare cat mai curand posibil.